Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище.
Модель сучасного педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Професійна компетентність практичного психолога навчального закладу є не лише сумою теоретичних знань та вміння їх репродукувати у певному обсязі згідно з правилами, а також мотивом і засобом розвитку навичок практичних дій в інформаційному суспільстві. Вважаю, що можливість різнобічного розвитку всіх учасників навчально- виховного процесу пропонують саме сучасні форми роботи і новітні технічні здобутки.
Модель сучасного педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Професійна компетентність практичного психолога навчального закладу є не лише сумою теоретичних знань та вміння їх репродукувати у певному обсязі згідно з правилами, а також мотивом і засобом розвитку навичок практичних дій в інформаційному суспільстві. Вважаю, що можливість різнобічного розвитку всіх учасників навчально- виховного процесу пропонують саме сучасні форми роботи і новітні технічні здобутки.
Впевнена, що широке й ефективне впровадження інноваційних
методик в навчально-виховний процес сприяє підвищенню його якості,
зацікавленості учнів і педагогів, є важливою стадією процесу реформування
традиційної системи освіти. Однією з таких методик,
яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати
і вирішувати поставлені задачі є методика web-квестів.
Вважаю, що веб-квест - це технологія, яка може бути орієнтована на всіх учасників
навчально- виховного процесу. Це технологія, яка розвиває критичне
мислення, учасники не лише
добирають і упорядковують інформацію, отриману з Інтернету, а також скеровують
свою діяльність на поставлене перед ними завдання. Це технологія, яка дозволяє
працювати в групах й розвиває конкурентність і лідерські якості. Рекомендую
її ефективно використовувати у методичній роботі.
Розробки веб-квестів | Посилання |
"Як далі працювати, коли немає сил та емоцій" (профілактика емоційного вигоряння) |
|
"Сучасна школа: механізм реалізації інклюзивної освіти" (для удосконалення роботи педагогів в сучасних інклюзивних закладах освіти)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Интересные и содержательные семинары. Психолог много использует интерактивных методов в работе с педагогами. Молодец!
ОтветитьУдалить